به روزترین خبرنامه لوازم خانگی به روزترین خبرنامه لوازم خانگی .

به روزترین خبرنامه لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند 4k سامسونگ مدل 55au7000

 

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55au7000 مدل سال 2021

فناوری Dialog Enhancement یکی از قابلیت‌های مهم تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ۵۵AU7000 محصول ۲۰۲۱ است. ویژگی clear voic III موجب می‌شود که صدای خروجی تلویزیون سامسونگ 55AU7000 فیلتر شود و با از بین رفتن لرزش و نویز صدایی شفاف و با کیفیت را پخش می‌کند. فناوری Dolby digital plus در این تلویزیون صدای خروجی را بهبود می‌دهد و آن را رساتر و شفاف‌تر می‌کند. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ۵۵AU7000 محصول ۲۰۲۱ از کیفیت HDR10 پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب رنگ‌های تیره‌تر و رنگ‌های روشن شفاف‌تر و درخشان‌تر دیده می‌شوند. این تلویزیون با پشتیبانی از فناوری ۴K upscaling کنتراست تصاویر را بالا می‌برد به این ترتیب حتی تصاویر بی‌کیفیت نیز با کیفیت بالاتری نمایش داده می‌شوند.

در سال 2021 سامسونگ تلویزیون سری 7 خود را با مدل AU7000 وارد بازار کرد. این تلوزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75 و 85 اینچ وارد بازار شد تا مشتریان بتوانند با توجه به متراژ فضایی که تلویزیون خود را قرار میدهد و یا فاصله ای که با تلویزیون دارند ابعاد مورد نظر خود را تهیه کنند و از بابت ابعاد نگرانی نداشته باشند. تلویزیون های سری 7 سامسونگ همیشه جزء تلویزیون های به روز و اقتصادی این کمپانی بوده که با توجه به امکاناتی که در اختیار مصرف کننده قرار میدهد ارزش خرید بالایی دارد و سری AU7000 نیز از این قاعده مثتسنی نیست. تلویزیون سامسونگ 55AU7000 از تکنولوژی تاریک و روشن HDR نیز بهره می برد .

زاویه دید و تنظیم نور در تلویزیون باعث می شود که افراد بیشتری از تصاویر لذت ببرند و تماشای فیلم به همراه دوستانتان را برای شما تبدیل به خاطره ایی به یادماندنی خواهد کرد. همچنین قادر خواهید بود کنتراست بالاتری برای نمایش تصاویر داشته باشید. در حقیقت این که مشاهده جزئیات و زنگ ها در محتواهای نمایشی تلویزیون AU7000 بسیار خاص تر و ویژه تر است، نتیجه وجود فناوری HDR ،HDR10 و HLG است. در کنار این فناوری ها نیز، تلویزیون 55AU7000 چون دارای قابلیت 4K upscaling است، می تواند مشغله ذهنی شما برای کمبود محتوا های 4K را رفع نماید. تلویزیون 65B1 جزو تولیدات برتر ال جی در سال 2021 می‌باشد و از وجود نمایشگر OLED بهره می‌برد و یک تلویزیون کاملا ایده آل و عالی برای مصارف مختلف است.

درگاه‌های ارتباطی و اتصالات

در کل فناوری PurColor برنامه ای است که برای بهبود کیفیت تصویر مثل رنگ در صفحه تلویزیون طراحی شده است. این فناوری در تلویزیون های UHD استفاده می شود ، معمولاً تصاویری با وضوح کمتر از UHD دریافت می کنید ، در این حالت فناوری PurColor با تولید رنگ هایی با کیفیت بالاتر تصاویری بسیار زیبا را تولید می کنند. یکی دیگر از مشخصات تلویزیون AU7000 سامسونگ، قابلیت اتصال به موبایل هوشمند است که شما می توانید محتواهای دلخواه خود را از موبایل خود روی تلویزیون پخش کنید و با عزیزانتان از دیدن آن لذت ببرید و روز خاطره انگیزی را سپری کنید.

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65c9 بهتر است یا تلویزیون سامسونگ 55au7000؟

این محصول دارای سیستم عامل وب او اس و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و نیاز های یک کاربرمدرن را بر آورده می سازد. از لحاظ طراحی نیز لبه هایی شیک و بسیار باریک را در اطراف خود قرار داده . علاوه بر این، هر محتوا با صدای رسای قابل فهم برای مخاطب لذت بخش می باشد. فروشگاه اینترنتی آذین کالا این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند. بانه یکی از شهرهای زیبای استان کردستان در غرب ایران است که علاوه بر طبیعت زیبا و مردمان باصفا، مراکز خرید و فروشگاه های بسیاری را در خود جای داده است.

Pc On Tv کامپیوتر در تلویزیون

این محصول در کنار این قابلیت، در بخش صدا نیز عملکرد خوبی دارد و می‌تواند تمامی صداها را آنالیز کرده و کیفیتی فوق العاده ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7000 از سیستم صوتی دو کاناله برخوردار است و توان خروجی 20 وات دارد. این صدا کاملاً با صفحه نمایش 55 اینچ مناسب است و صدایی واضح و دقیق نمایش می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7000 فناوری Q-Symphony دارد و بین تلویزیون و دستگاه‌های متصل شده هماهنگی خاصی وجود دارد و شما می‌توانید صدای قدرتمند را دریافت کنید.

تلویزیون اسمارت سامسونگ 55AU7000 مجهز به فناوری Dolby Digital Plus است و تمامی صداها را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. این تلویزیون می‌تواند صدا‌های دیجیتال را رمزگشایی نموده و آنها را به صورت خارق العاده و دقیق نمایش دهد. پردازشگر Crystal 4K ارزان ترین و کم مصرف ترین پردازنده شرکت سامسونگ به حساب می آید، که وظیفه آن پردازش ویدئو و نمایش آن بر روی صفحه نمایش است. Crystal Processor 4K نام تجاری این پردازنده است ، چنین پردازنده هایی در مدل های ارزان قیمت تلویزیون های سامسونگ با ساده ترین صفحه نمایش نصب می شوند. 

در تلویزیون های سری Crystal نصب شده اند.البته این بدان معنا نیست که این تلویزیون ها ضعیف هستند و از کیفیت پایینی برخوردار هستند، فقط از این تلویزیون ها نباید انتظار بازی های سنگین را به روانی پردازنده های Neo Quantum Processor داشت. تلویزیون سامسونگ AU7000 با فناوری PurColor باعث می شود در هنگام تماشای فیلم ها تقریباً احساس کنید داخل فیلم هستید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ سیستم عامل Tizen را ساده تر می کند ، کاربرپسندترین کاربر ، دارای بزرگترین فروشگاه برنامه و بزرگترین محتوای 4K ، برنامه های کاربردی مانند YouTube ، مرورگر وب ، Spotify ، FPT Play. Galaxy Play ، ClipTV ، PoP Kids ، … همچنین برنامه های Apple TV و AirPlay 2 یکپارچه وجود دارند که نیازهای سرگرمی همه را برآورده می کنند.

تلویزیون 4K UHD فراتر از FULL HD با 4 برابر پیکسل بیشتر است و تصاویر واضحی را که شایسته آن هستید ، به چشم شما ارائه می دهد. 4K UHD هنگامی که در یک تلویزیون استفاده می شود ، به این معنی است که صفحه نمایش تلویزیون دارای حداقل وضوح 3840 پیکسل عرض و 2160 پیکسل ارتفاع است. High Dynamic Range یا همان HDR دامنه سطح نور تلویزیون شما را افزایش می دهد بنابراین می توانید از طیف عظیمی از رنگ و تمام جزئیات بصری حتی در تاریک ترین صحنه ها لذت ببرید.

هم پوشانی کردن صداهای اضافی در محتوا های پخش شده با تلویزیون AU7000 حذف اصوات اضافه، می تواند کمک کند تا شما بتوانید شفاف تر و دقیق تر صدای خروجی از تلویزیون AU7000 سامسونگ را بشنوید و از آن لذت برید. در حقیقت وجود قابلیت 4K upscaling به شما این اطمینان را می دهد که با وجود نداشتن محتواهای 4K، تلویزیون 55AU7000 سامسونگ باز هم بهترین کیفیت تصویری را به شما ارائه خواهد داد.

همان طور که می دانید استاندارد 4K زمانی می تواند همان کیفیت زبان زد را برای شما به نمایش بگذارد که محتوای نمایشی هم با فرمت 4K ضبط شده باشد اما چون این استاندارد جدید است، محتواهای دارای این استاندارد نیز کمتر هستند. به همین علت سازندگان تلویزیونAU7000 با قرار دادن قابلیت 4K upscaling کیفیت نمایشی این تلویزیون را برای سایر محتواهای دیگر نیز تضمین کرده اند. دوزین کالا یکی از فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، که در سال 1400 تاسیس شده است و با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

در هر یک از این شیب رنگ ها میزان انحراف رنگ ها باید کمتر از۰.۱۲باشد که اغلب تلویزیون هایHDRو10bitاین شیب رنگ را بدون مشکل نمایش می‌دهند. محتوای 4K بومی مانند UHD Blu–ray یا محتوای با کیفیت با کیفیت بالا بدون هیچ مشکلی و بسیار واضح و بادقت نمایش داده میشوند.

محتوای 720p مانند شبکه های ویدیویی و خانگی نیز بسیار خوب بزرگنمایی و نمایش داده میشوند. اینجا نیز چیپ کوانتوم پروسسور خودنمایی میکند و واضح ترین محتوا را برای نمایش آماده میکند. با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این تلویزیون ارزشمند سری 7 سامسونگ بپردازیم. و به سادگی با دکوراسیون داخلی قابل ست کردن است و در موقع خاموشی هم همانند یک تابلو نقاشی در خانه شما جلب توجه می کند .

ریموت کنترل تلویزیون AU8000 هوشمند است و از دستورات و جستجوی صوتی پشتیبانی می کند، اما تلویزیون AU7000 دارای یک ریموت کنترل معمولی است. تلویزیون AU8000 دارای برخی امکانات مانند Ambient Mode و Multi-View است که در تلویزیون AU7000 وجود ندارد. تلویزیون هوشمندسامسونگ 55AU7000نیز با پشتیبانی از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا قادر است با اتصال به شبکه منزل شما و بررسی آن، دستگاه های هوشمند متصل شده به شبکه را شناسایی کند.

تلویزیون سامسونگ AU7000 به کمک پردازنده Crystal Processor 4K به شما اطمینان می دهد که برای فیلم ها و ... همچنین به دلیل فن آوری پیشرفته رنگ ، تصاویری واقعی تر را تجربه خواهید کرد. سامسونگ در سال 2020 اعلام کرد که پردازنده های Crystal Processor 4K را در مجموعه تلویزیونی Crystal خود نصب کرد.


برچسب: مشخصات تلویزیون سامسونگ au7000، قیمت تلویزیون سامسونگ au7000 دیجی کالا، قیمت تلویزیون سامسونگ au7000 55، تلویزیون سامسونگ 43au7000، تلویزیون سامسونگ au7000 دیجی کالا، خرید تلویزیون سامسونگ au7000، تلویزیون سامسونگ 65au7000، تلویزیون سامسونگ au8000، تلویزیون 55 اینچ سامسونگ، تلویزیون ال ای دی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۲:۰۶ توسط:Asenat موضوع: تلویزیون نظرات (0)