به روزترین خبرنامه لوازم خانگی به روزترین خبرنامه لوازم خانگی .

به روزترین خبرنامه لوازم خانگی

معرفی ماشین ظرفشویی 12 نفره دوو مدل DDW-M1223

بر روی ظرفشویی دوو مدل M1223 یک پنل با صفحه نمایش LCD به چشم می خورد که دکمه های مربوط به تنظیمات نیز بر روی این صفحه نمایش خودنمایی می کنند. ماشین ظرفشویی M1223 Daewoo به 8 برنامه شستشو از پیش تعیین شده تجهیز گردیده که شامل شستشوی تاخیری، قابلیت شستشو با نصف ظرفیت، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه تا قطر 35 سانتی متر می باشد که باعث افزایش راندمان کاری دستگاه شده و انتخاب بهترین برنامه بسته به نوع ظروف و میزان کثیفی توسط کاربر را امکان پذیر می سازد و قطعا می تواند رضایت مصرف کنندگان را به دست آورد. همچنین ارتفاع سبد بالایی در ماشین ظرفشویی M1223 دوو به صورت اهرمی قابل تنظیم بوده و امکان شستشوی ظروف بزرگتر را نیز فراهم می سازد. از دیگر قابلیت های بارز این محصول پرقدرت می توان به کم صدا بودن و مصرف انرژی +A اشاره نمود.

شرکت دوو یک شرکت کره ای است که در سال 1967 در سئول تاسیس شد. دوو تا قبل بحران مالی سال 1997 بعد از هیوندای، دومین شرکت بزرگ کره جنوبی به شمار می رفت و اکنون در زمینه های مختلف فعالیت می نماید.


برچسب: ماشین ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی دوو مدل M1223، بالاترین مدل ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی 12 نفره دوو، قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل M1223،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۵:۵۹ توسط:Asenat موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)