به روزترين خبرنامه لوازم خانگي به روزترين خبرنامه لوازم خانگي .

به روزترين خبرنامه لوازم خانگي

امكانات ماشين ظرفشويي كرال مدل DS-15069

 

شايد در گذشته تصور اينكه بعد از رفتن ميهمان‌ها آسوده بنشينيم و به استراحت بپردازيم خيلي سخت و بعيد به نظر مي‌رسيد. اين‌كه آخر شب بايد انبوهي از ظرف‌هاي كثيف را بشوييم و خشك كنيم عذاب‌آور بود. اما اين روزها ماشين‌هاي ظرفشويي ما را از دست اين ظروف راحت كرده‌اند. تنها كافي است ظروف كثيف را درون محفظه ماشين ظرفشويي بچينيد، ماده شوينده را به ماشين اضافه كنيد، برنامه شستشوي دلخواه را انتخاب كرده و تا اتمام شستشوي ظروف به استراحت بپردازيد. ماشين ظرفشويي كرال DS-15069 از طراحي مطلوب و مدرني برخوردار است. پنل كنترل اين محصول تا زمان باز شدن درب دستگاه قابل رويت نيست و همين امر ظاهري يكدست را به اين ماشين ظرفشويي داده است و ظاهر خوش ‌ساخت اين محصول، آن براي آشپزخانه‌هاي مدرن مناسب كرده است. بازكردن درب اين ماشين ظرفشويي به كمك دستگيره آن و به راحتي انجام مي‌شود. نمايشگر كاملاً خوانايي هم در كنار پنل كنترل اين ماشين ظرفشويي قرار گرفته است كه به كاربر كمك مي‌كند به راحتي برنامه مورد نظرش را انتخاب كند.


برچسب: ماشين ظرفشويي كرال، ماشين ظرفشويي كرال مدل DS-15069، ماشين ظرفشويي 15 نفره كرال، قيمت ماشين ظرفشويي كرال 15 نفره، دفترچه راهنماي ماشين ظرفشويي كرال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۱:۰۹ توسط:Asenat موضوع: ماشين ظرفشويي نظرات (0)

آگهي‌هاي انواع كولر گازي و اسپليت در ديوار تهران

كولرگازي گري اسپليت ديواري 30000 سرد حاره اي مدل G4

كولر گازي گري 30000 اينورتر مدل آي كول لومو Gree i cool lomo: اما دليل اينكه كولرهاي اسپليت اينورتر را به نام كولر گازي كم مصرف مي شناسند چيست؟ اما در اين زمان ترموستات بيكار نيست و هر لحظه در حال تشخيص دماي محيط است و همچنان در صورت حس كردن دمايي غير از دماي تنظيم شده توسط كاربر، دستور لازم را جهت روشن شدن مجدد موتور يا كمپرسور كولر ميدهد. كولر گازي اينورتر گري چگونه كار مي كند؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۲۱ توسط:Asenat موضوع: ماشين ظرفشويي نظرات (0)