به روزترین خبرنامه لوازم خانگی به روزترین خبرنامه لوازم خانگی .

به روزترین خبرنامه لوازم خانگی

8 فروشگاه برتر کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGS30RVT

کمپرسور تهویه مطبوع اجنرال ASGC30RWT یک مارک آمریکایی است و مونتاژ واحدها معمولاً در تایلند انجام می‌شود. کولرهای گازی فوق دارای قابلیت گرمایش و سرمایش و راندمان بالا هستند. سایت هدف بهترین محصولات را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مصرف برق کولر گازی 30000 اجنرال

کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGS30RVT به دلیل بهره وری انرژی مشهور هستند. این سیستم‌های تهویه مطبوع بسیار کارآمد هستند و اگر هزینه زیادی را برای خرید این سیستم‌های تهویه مطبوع صرف می‌کنید، ممکن است این موضوع را نیز در نظر بگیرید، زیرا بعد از یک یا دو سال (بسته به میزان مصرف) این قیمت بالا توسط قبض‌های برق شما جبران می‌شود.

حجم و ظرفیت سرمایش این سیستم تهویه مطبوع به حدی است که دیگر نیازی به روشن کردن دائمی آن نیست و می‌توانید در اکثر مواقع آن را با یک تایمر برای مدت زمان معینی برای مدت زمان محدود روشن کنید و این به خودی خود باعث صرفه جویی بالایی در برق می‌شود.

سایر ویژگی‌های کولرگازی 30000 اجنرال

فلاپ های موجود در این سیستم تهویه هوا می‌توانند حرکات پیچشی چرخشی ایجاد کنند و باعث چرخش آنها در جهت‌های افقی و عمودی شوند.

یک قسمت خاص یا بهتر مایکروکامپیوتر در داخل دستگاه، به طور خودکار جریان هوا را تنظیم می‌کند، آن را با توجه به تغییرات دمای اتاق، برابر و توزیع می‌کند.

مجهز به تایمر خواب

قسمت ویژه‌ای اینجا در داخل دستگاه نصب شده است که به تدریج در طول روز و شب به طور خودکار دمای اتاق را چندین درجه تغییر می‌دهد، یکی از دلایل این امر این است که هوا در ساعات پایانی شب و صبح زود کمی خنک است. به همین دلیل، درجه حرارت را در محدوده ایده آل نگه می‌دارد و محیطی آرامش بخش و مناسب را برای شما فراهم می‌کند که بخوابید و استراحت کنید.

مجهز به فیلتر بوزدا و گرد و غبار موجود در هوا

این عملکرد یکی از بهترین کارکردهای کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGS30LFCA است که باعث حذف بوی نامطبوع موجود در هوا می‌شود و بو و ذرات موجود در هوا را از بین می‌برد. با وجود این فیلتر، شما نیازی به دستگاه فیلتر هوا ندارید، زیرا با این کار اتاق شما را به خوبی تمیز می‌کند.

نکته کلیدی در مورد کولرگازی

برای کاهش مؤثر مصرف انرژی کولرهای گازی یا اسپلیت ها، همیشه دما را روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. این عمل باعث می‌شود که کمپرسور دستگاه بطور دوره‌ای خاموش شود و هزینه مصرف برق کاهش یابد. (تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 در تأمین شرایط هوای مناسب و دلخواه شما و همچنین کاهش مؤثر مصرف برق کاملاً مؤثر است.)

قبل از انتخاب و سفارش خرید هرکدام از سیستمهای تهویه مطبوع اجنرال کم مصرف کلاس B که در بالا ذکر شده است، آمپر (A) مصرف برق آن را با توجه به ظرفیت و ویژگی‌های کنتور برق دستگاه خود در نظر بگیرید.

حداکثر طول لوله‌های اتصال مسی بین پنل داخلی و کندانسور خارجی کولرهای گازی یا اسپلیت ها بر اساس ظرفیت کولر از 10 تا 50 متر است که با توجه به این فاصله بین پنل های داخلی و خارجی لازم است لطفاً مشورت کنید زیرا فاصله زیاد بین پنل های داخلی و خارجی باعث کاهش چشمگیر کارآیی خنک کنندگی تهویه مطبوع خواهد شد.

کولر گازی 30000 اجنرال ASGC30RWT با ضمانت کمپرسور 5 ساله و 2 سال ضمانت قطعات فنی پشتیبانی می‌شود.

 

مرجع مقاله:

https://topfroosh.com/ogeneral-split-wall-mount/split-ogeneral-30000


برچسب: کولرگازی 30000 اجنرال، کولر گازی 30000 اجنرال a+++ کم مصرف aogr30rat، کولر گازی 30000 اجنرال اینورتر، کولر گازی 30000 اجنرال مدل asgs30lfca کم مصرف، کولر گازی اجنرال 30000 موتور کاوازاکی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۱:۵۸ توسط:Asenat موضوع: کولر گازی نظرات (0)