به روزترین خبرنامه لوازم خانگی به روزترین خبرنامه لوازم خانگی .

به روزترین خبرنامه لوازم خانگی

امکانات ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 (بخش سوم)

قابلیت تاخیر در شست و شو

در صورتی که بخواهید شست و شوی ظروف را به تعویق بیاندازید و یا زمانی  که در منزل نیستید ماشین شست و شوی ظروف شما را آغاز کند، ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 با داشتن قابلیت تاخیر ۱ تا ۲۴ ساعت می تواند به خواسته شما پاسخ مثبت دهد. در واقع به راحتی می توانید دستگاه را برای روشن شدن در زمان خاصی مشخص کرده و با استفاده از تاخیر در شست و شو ماشین را در زمان مورد نظرتان روشن کنید.

قفل کودک

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 از نوع مبله بوده و دسترسی کودکان به آن بسیار راحت تر از انواع رومیزی آن است. اما اصلا نگرانی بابت آن نداشته باشید. این ماشین ظرفشویی با داشتن ویژگی قفل کودک آن را در برابر فشردن تمامی دکمه ها توسط فرزندتان محافظت کرده و مشکلی نه برای ماشین و نه کودک به وجود نخواهد آورد.

جمع بندی

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 یکی از بهترین و کارآمدترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار است که قیمتی بسیار مناسب دارد. این ماشین ظرفشویی با داشتن ویژگی هایی مانند تاخیر در شست و شو، شست و شو با نصف ظرفیت، دو سبد مجزا و قابل تنظیم، مصرف آب و انرژی بسیار کم، ظاهری بسیار مدرن و شیک، قفل کودک و غیره می تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب برای آشپزخانه شما باشد.


برچسب: ماشین ظرفشویی، خرید ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411، قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411، ماشین ظرفشویی مبله دوو، ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو، ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411، مشخصات ماشین ظرفشویی دوو مدل 1411، دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۴۱ توسط:Asenat موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)